Doświadczenie to

FARC tylko pobierały podatki od rolników uprawiających kokę, ale potem same się zaangażowały! Większości świat jawi się jako groźba i pewnie z tej przyczyny ten świat staje się w końcu dla nich prawdziwym zagrożeniem. Podczas bardzo intensywnego treningu, nasze mięśnie wykonują pracę i tracą białko. Gdzieś w nas ona zakiełkowała i dzisiaj już nie analizujemy jego ról. A swoją drogą to jest bardzo ciekawe, że mężczyźni mają jednak jakieś uczucia. Wychowują jedynie ci, którzy mają nadzieję. Bez zaufania, solidarności i odpowiedzialności nie można być pewnym siebie. Ucieka nam między palcami! Wygląda na to, że takiej odpowiedzialności brakuje. Poczuwam się do moralnej odpowiedzialności za wszystko zło, co się działo w tym okresie w mojej ojczyźnie, Polsce Ludowej, od czasu, kiedy zostałem porucznikiem i gdy byłem generałem armii i prezydentem. Ty, pajacu, schowaj tę klamk
ę, bo mi jaja odstrzelisz! To życie, na które zostałem skazany, może mnie zdeptać i zhańbić z okrucieństwem bestii dzikiej, ale jest we mnie jedno wspaniałe i suwerenne urządzenie że mogę sam siebie pozbawić życia. Zostałem stworzony na własną zgubę. Nie ma gorszego widoku niż zombie snujący się pomiędzy siłownianymi sprzętami! Znane są przypadki, gdzie zdecydowanie można powiedzieć, że miłość w sieci jest możliwa i zdarza się dość często. Jesteśmy tradycyjni, nie dajemy się skusić na nowe trendy i nie przepadamy za nowościami. Do dewaluacji słowa, do spadku wiary w wartość informacji najbardziej przyczynia się to, że jednego dnia jakiś news podawany nam jest jako kosmicznie ważny, a następnego dnia już jest zapomniany. Pani Zosia miała, niewątpliwie, bardzo porządnego i pracowitego anioła stróża. Konieczne było wpłacenie środków na konto wybranej organizacji przed zło eniem rozliczenia podatkowego. Już jako młody człowiek byłem

Leave a Reply

